OPPSTART: Idrettskole og fotball for de minste

Postet av Sandved Idrettslag den 8. Aug 2019

Da er sommerferien over for de fleste av oss, skolestart er en god uke frem i tid, og høsten er ikke så langt unna.

I Sandved IL vil aktiviteten fortsette for fullt, noe som og betyr oppstart av nye fotballkull og ikke minst idrettskolen.

Idrettskolen:

Idrettskolen er ett all-idrett tilbud for førskolebarn, rettet mot 4-5åringene( 2014 og 2015 kullene).

Hver onsdag kl 17.00-18.00 vil det være aktiviteter inne i Sandneshallen. Våre aktivitetsleder har leker og øvelser som f.eks lengdehopp, fotball, innebandy, bjørnen-sover, stafett og mye mer. Til jul kommer julenissen på besøk, og til sommeren får alle barna en fortjent pokal/medalje.

Oppstart vil trolig bli første onsdag i september.

Pris: 700kr for ett skoleår.

Påmelding gjøres via linken nedenfor. Det er begrenset med plass, men foreløpig har vi fortsatt rom for å ta imot flere påmeldinger.

FOTBALL:

For barn født i 2013:

Vi ønsker å invitere til foreldremøte torsdag 22.august kl 20.00 på Sandved klubbhus, som ligger oppe ved Sandved Skole. For dette kullet er vi allerede igang, noen trenere er på plass, men med flere barn som kommer til, så trengs det enda flere som kan stille som trenere/lagleder/sosialkomite. Dette kullet trener onsdager på kunstgressbanen.

For barn født i 2014:

Vi har fått en stor etterspørsel etter fotball for førskolebarna, som ett tilbud i tillegg til idrettskolen. Vi inviterer derfor til foreldremøte torsdag 22.august kl 19.00 på Sandved klubbhus, hvor all nyttig informasjon vil bli gitt. Treningsoppstart vil bli tirsdag 27.august på gressløkka bak Sandneshallen, så det vil ikke krasje med idrettskolen for de som ønkser å gå på begge deler.

Også her trenger vi foresatte som har lyst å bidra som trenere og lagledere.