Årsmøte - innkallelse

Til medlemmene i Sandved IL

Innkalling til årsmøte i Sandved IL 2022

Styret innkaller herved til årsmøte i Sandved IL

Årsmøtet avholdes onsdag16.mars kl 19.00, i det nye klubbhuset vårt.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret 1.mars til bot@veni.no, eller daglig leder på jone.vegard@sandved-il.no.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på vår hjemmeside, http://sandved-il.no/p/44820/arsmotedokumenter. Dette vil og bli linket til på vår facebookside.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Sandved IL i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Sandved IL.  Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan daglig leder kontaktes på tlf 41402313, eller mail jone.vegard@sandved-il.no

Velkommen til årsmøte!
styret