Ny logo

Postet av Sandved Idrettslag den 8. Mar 2019

På årsmøtet 6.mars fremmet styret ett forslag om ny logo i klubben, ett forslag som ble positivt mottatt og godkjent.

Sandved IL er snart 40år, og klubben har i alle år stått sterkt rundt sine verdier, Trim, Trivsel og Trygghet. Disse skal beholdes, men en har valgt å endre "trim" til "trening", en ordlyd som gjerne passer bedre i 2019.

Vi har fått en maskott, ei ugle, som representerer Trygghet. Klokskap, målrettet, selvsikker, stolt, smidig, rask, kunnskapsrik, frihet og fokuert blant mer. Dette er egenskaper vi kjenner igjen både på banen,  blandt barna og blandt alle de voksne frivillige.

Fotballen henviser til trening, og bladene til trivsel. Her hos oss skal barna våre vokse.

Vi i Sandved velger å gjøre en innsats for at våre barn og ungdommer skal ha ett god fritidsalternativ

Vi i Sandved IL velger å gi barna våre trygge rammer

Vi er Sandved IL.

(logo designet av Vibeke Høie, http://www.vibekehoie.no/ )