Oppstart fotball 2016-kullet og 2015-kullet

Postet av Sandved Idrettslag den 14. Jun 2021

23.aug MERK: foreldremøtet skal holdes i meninghetssalen i Gand kirke. Dette pga mange påmeldte/corona.

Etter sommerferien er vi klare med fotball-oppstart for  2016-årskull.

I tillegg blir det ny rekturtering for 2015- kullet, som har holdt på en sesong nå.

For barn født 2016:

Har du lyst til å være med å spille fotball i Sandved IL, gutter og jenter, så er du hjertelig velkommen til å begynne. Første trening er tirsdag 31.august kl 17.00 på kunstgresset ved Sandneshallen. Er det nok jenter, blir det eget jentelag fra dag en.

I forkant inviterer vi foreldre/foresatte til foreldremøte mandag 23. august kl. 19.00 på Sandved IL sitt klubbhus.  Her vil de få informasjon om det de trenger. Har du noen hjemme som kan tenke seg til å være med som trener/lagleder/sosial komite, så kan de skrive seg på liste her på foreldremøte.

Meld dere på via QR koder under, slik at vi vet hvem som kommer.

For barn født 2015

Har du lyst til å være med å spille fotball i Sandved IL, gutter og jenter, så er du hjertelig velkommen til å begynne. Første trening er:

Mandag 30.august kl. 17.30  for guttene

og på

onsdag 25.august kl. 17.00 for jentene

Begge treninger på kunstgresset ved Sandneshallen

Vi inviterer foreldre/foresatte til foreldremøte mandag 23. august kl. 20.00 på Sandved IL sitt klubbhus. Her vil de få informasjon om det de trenger. Har du noen hjemme som kan tenke seg til å være med som trener/lagleder/sosial komite, så kan de skrive seg på liste her på foreldremøte. Meld der på via QR under her:

Har du noen spørsmål, så bare ta kontakt!

Håper vi ser så mange som mulig.

Sportslig hilsen fra

Sportslig utvalg v/Stian Slotterøy tlf: 90651915 og Tonje A Ophus tlf: 99797902