G2007 vant Regy Cup

Postet av Sandved Idrettslag den 27. Sep 2023

Samarbeidslaget Sandved/ Sandnes Ulf (G2007) deltok i årets Regy Cup i Haugesund den 22. – 24. september. Laget tok seg videre til A-sluttspillet etter en uavgjort kamp og to seirer i gruppespillet på lørdagen.

På søndagen vant laget semifinale før det ble klart for finale mot Valestrand Hjellvik FK.

I finalen scoret Theo Barlaug og David Olsson for Sandved/ Sandnes Ulf. Keeper Marko Berg vartet i tillegg opp med noen klasseredninger på slutten av kampen. Dermed vant laget A-finalen med et 2-1 resultat.

Sandved/ Sandnes Ulf G2007 hadde en veldig kjekk og minnerik helg i Haugesund både sportslig og sosialt!

Laget trenes av Kevin Madsen og Halvar Malmin.

Hvis noen vil se laget i aksjon, så spiller de neste seriekamp søndag 01.10 kl. 19:15 på Østerhus Arena.