Nye æresmedlemmer

Postet av Sandved Idrettslag den 5. Mar 2020

Sandved IL sin høyeste påskjønnelse, er æresmedlemskap.

Det er en påskjønnelse som henger høyt, og det skal gjøres en formidabel innsats for klubben over lang tid for å bli innstilt til denne heder. Ni personer har tidligere fått denne påskjønnelsen, sist var Ingve Skjæveland i 2015.

I år var det på tide med nye utnevnelser.

I mer enn 25 år har ett jentelag spilt fotball i Sandved. Noen har selvfølgelig sluttet, mange har kommet til... og noen har vært med hele tiden.

Rundt laget, som trenere og lagledere har Geir Nordnes og Tore Gundersen i alle disse årene lagt ned en formidabel innsats. De har tatt jentene til flere kretsmesterskap, vunnet turnering over land og strand, men viktigst av alt, de har greit å holde jentelaget samlet i så mange år. Det trumfer alt!

I tillegg til den jobben gutta har gjort rundt laget, så har de bidrat sterkt til utviling i klubben gjennom flere år, gjelder både anlegg, sponsorarbeid og innenfor revisjon og regnskap.

Damespillerne kaller dem "Knoll og Tott", "radarpar", "Helan og Halvan", og de er utrolig takknemlige for å ha dem som trenere.

Som de sier: Vi må berømme Geir og Tore for at de alltid har hatt fokus på at det sosiale, tryggheten og trivselen, er det viktigste. Uten det hadde vi nok ikke holdt sammen så lenge som vi har gjort. Vi har hatt så mange kjekke fester; årsfester, sommerfester, julefester, kick-off-fester, banketter, alltid med mye god mat og drikke, fine taler, partygames og fantastisk dansing på dansegulvet.

Geir Nordnes og Tore Gundersen........ gratulerer med æresmedlemskapet.

Tusen takk for innsatsen dere har lagt ned i alle årene, og takk for all tid dere kommer til å legge ned fremover.

Vel fortjent!