Sandvedgutter vender tilbake

Postet av Sandved Idrettslag den 1. Feb 2022

To Sandved-gutter og en Haugesunder har signert for Sandved IL.

Marcus Asbjørnsen og Hallvard Starheim, begge med fortid i barne- og ungdomsfotballen her på Sandved, har de siste årene spilt i Lura IL. Nå bytter de ut en grønn drakt, med en annen.  Alltid kjekt når spillere vender hjem igjen til moderklubben.

I tillegg har Øysten Nesse tatt båten fra Haugalandet, der han sist spilte for Falkeid. Tidligere har han spilt både senior og ungdomsfotball i Haugar.

Med disse signeringen, så begynner troppen å se meget bra ut. I går hadde A-laget internkamp, og det var faktisk behov for innbyttere. I januar! Så mange spillere har vi ikke hatt på januartreninger på det vi kan huske.

Lørdag er det tid for årets første treningskamp, borte mot Klepp. Dette blir en spennende sesong.