Fotballoppstart 2013 og 2014 kullet

Postet av Sandved Idrettslag den 11. Jun 2019

Det nærmer seg sommerferie og da blir det en liten pause for fotballen for mange. Når sommerferien er over, er det derimot enda flere barn som skal spille fotball, for da starter vi opp med fotballtreninger for 2014-kullet, samt mer rektrutering for 2013-kulllet, altså de som starter på skolen.

For barn født i 2013:

Vi ønsker å invitere til foreldremøte torsdag 22.august kl 20.00 på Sandved klubbhus, som ligger oppe ved Sandved Skole. For dette kullet er vi allerede igang, noen trenere er på plass, men med flere barn som kommer til, så trengs det enda flere som kan stille som trenere/lagleder/sosialkomite. Dette kullet trener onsdager på kunstgressbanen.

For barn født i 2014:

Vi har fått en stor etterspørsel etter fotball for førskolebarna, som ett tilbud i tillegg til idrettskolen. Vi inviterer derfor til foreldremøte torsdag 22.august kl 19.00 på Sandved klubbhus, hvor all nyttig informasjon vil bli gitt. Treningsoppstart vil bli tirsdag 27.august på gressløkka bak Sandneshallen.

Også her trenger vi foresatte som har lyst å bidra som trenere og lagledere.

Har du noen spørsmål, så bare ta kontakt!

Håper vi ser så mange som mulig.

Sportslig hilsen fra

Sportslig utvalg v/Ånen Amundsen tlf: 48069977 og Tonje A Ophus tlf: 99797902