Ledig stilling som A-lags trener

Postet av Sandved Idrettslag den 2. Des 2020

Sandved IL søker trener til sitt senior-herrelag i 5 divisjon

Vi søker etter trener(e) til å ta over vårt seniorlag fra sesongen 2021.

Laget har de siste to årene (2018 og 2019) hatt en god tropp med spillere, og kjempet i toppen av sin pulje. Til tross for alle restriksjonene under corona, så er det enda en god stamme igjen av troppen. Laget har ett godt støtteapparat som legger alt til rette for både trenere og spillere.

I tillegg har vi en fantastisk bra rekrutering hvor både juniorlag og G16lag har over 30 spillere, så her er det ett godt grunnlag for ett seniorlag med både unge og etablerte spillere.

Det legges opp til samarbeid med juniorlaget, og a-lagstrenere vil sammen med klubbens trenerveileder og juniortrenere, ha en tett dialog for å kunne fylle på a-lagstroppen med ungt pågangsmot i tillegg til den etablerte stammen som er der i dag.

Lønn etter avtale

Dersom du er interessert eller har spørsmål rundt trenerstillingen eller Sandved IL, ta gjerne kontakt med daglig leder; Jone Vegard Thorsen, tlf 41 40 23 13

Søknad sendes til:  jone.vegard@sandved-il.no