OBOS blir med på jentedagen!

Postet av Sandved Idrettslag den 4. Jun 2024

Det er med stor glede å fortelle at OBOS også i år blir med på Jentedagen her på Sandved.

OBOS er en av Nordens største boligbyggere med over en halv million medlemmer.
Siden 1929 har vårt hovedformål vært å skaffe våre medlemmer boliger og forvaltet disse på en trygg måte. Og det skal vi fortsette med – lenge!

Vi har virksomhet innen boligutvikling, bank, forsikring, eiendomsmegling, forvaltning, rådgivning, næringseiendom og digitale tjenester.

Forvaltningsskjef Geir Kro sier følgende.

Vår visjon er å bygge fremtidens samfunn og oppfylle boligdrømmen. Som medlemsorganisasjon har OBOS et særlig ansvar for å bidra til en god samfunnsutvikling og livet mellom husene vi bygger. Vi er genuint opptatt av like muligheter, derfor faller det oss naturlig å samarbeide med Sandved IL om jentedagen. Et flott arrangement hvor jentene settes i fokus og man ser idrettsglede på kunstgressbanen på Sandved.

Vi gleder oss!