G17 vant vårserien

Postet av Sandved Idrettslag den 2. Aug 2024

Etter en sterk avslutning på vårsesongen ble G2007 vinnere av vårserien for G17 2. divisjon. G2007 er et samarbeidslag med Sandnes Ulf og trenes av Deme Gorqaj (hovedtrener) og Halvar Malmin. Det ble også scoret mange mål i løpet av de 11 seriekampene 😊 Laget endte opp med +43 i målforskjell og hele 5,9 mål i snitt per kamp!

Laget kjennetegnes av god trivsel og godt samhold. Flere spillere har også fått hospitere på treninger med Sandved sitt A-lag, og noen har fått kampinnhopp.

Nå ser laget frem til deltakelse på Dana Cup og en høstsesong med nye fine fotballopplevelser.

Foran i bildet: Thomas Sætre

Første rad fra venstre: Christoffer Stene, Ole Aasheim, Martin Malmin, Joakim Raugstad, Sander Kvalbein, Theo Barlaug

Andre rad fra venstre: Halvar Malmin, David Olsson, Stefan Berg, Oliver Naalsund, Erling Nergaard, Fredrik Eik, Jonas Pollestad, Herman Hunsbeth, Deme Gorqaj